בחירת מדפסת לעסק, עשויה להיות תהליך מורכב למדי. היקף הדגמים עצום. יצרנים איכותיים יש לא מעט. יש לבחור בין מדפסות לייזר למדפסות הזרקת דיו. לכל מדפסת יש גם תת דגמים עם תכונות שונות. כך שמדובר באתגר מורכב למדי. מה מציעה לעסקים מדפסת HP OfficeJet Pro 7740? מדוע היא עשויה להתאים לכם במיוחד? מה לגבי הדיו שדרוש עבורה? וכיצד ניתן להוזיל אותו משמעותית?

סוד הוזלת הדיו

ייתכן שבתור אנשי עסקים מנוסים, אתם מתעניינים קודם כל בהיבט הכספי ולכן מחפשים את המידע על הדיו. אז בבקשה: באתר אקסל דיו ניתן למצוא צבע למדפסת של hp, כולל הדגם שהזכרנו, באיכות גבוהה ובמחיר נוח במיוחד. האתר מתמחה במכלי דיו תואמים למקור וניתן לרכוש היישר ממנו, בנוחות ובמהירות.

HP OfficeJet Pro 7740 במבט על

ראשית, חשוב לציין ש-HP OfficeJet Pro 7740 היא מדפסת בטכנולוגיית הזרקת דיו. למי שעדיין מתלבט בין זה לבין מדפסת לייזר, נוסיף כי העלות לעמוד בשימוש שוטף במדפסת זו, נמוכה בעד 50%, ביחס לעלות לעמוד בשימוש במדפסות לייזר צבעוניות. כמו כן, מדובר במדפסת משולבת (מדפסת All-in-One). כלומר, היא גם מדפיסה, גם סורקת, גם מצלמת מסמכים וגם שולחת פקס. תודות לכך, תוכלו להפיק ממנה תוצרים באיכות גבוהה, מסוגים שונים ולמגוון מטרות.

 

 

כמה נתונים להמחשה

מפרט טכני של מדפסת הוא דבר ארוך למדי ולא נציג כאן את הכול. רק "על קצה המזלג", נציין את הנקודות הבאות:

ועוד כמה תכונות חשובות

עסקים מכניסים שיקולים רבים לבחירת מדפסת כזו ובצדק. לכל עסק גם עשויות להיות העדפות שונות מעט, בהתאם לצרכי ההדפסה שלו. אלה כמה נקודות כאלה, לצד ההשלכות העסקיות שלהן:

כפי שאולי שמתם לב כנראה, ישנו מכנה משותף לתועלות של יכולות אלה: חסכון במשאבים. הכוונה לחסכון במשאבי זמן וכסף, שהם בוודאי יקרים לכל עסק ממוצע. כמו כן, חסכון הזמן מסייע לקדם שיפור בפרודוקטיביות.

לסיכום

השורה התחתונה, היא שמדובר בדגם מדפסת שכדאי בהחלט לשקול לרכוש. מה גם, שהחברה שמייצרת אותה היא חברה וותיקה ובולטת, גם לשוק העסקי וכמובן, הזמינות של דיו איכותי ומשתלם במיוחד.