שכירים בעלי הכנסה נוספת? ובכן, כפי שאתם בוודאי יודעים, בכל סוף שנה אתם נדרשים להגיש את הדוח השנתי למס הכנסה. את הדוח מגישים שכירים שיש להם הכנסה נוספת – בין אם מדובר בהכנסה כתוצאה מהשכרה של דירה, השקעה בשוק ההון או עבודה נוספת המניבה לכם סכום שעולה על 650,000 ₪. במקום למצוא את עצמכם מקדישים זמן ומאמץ לטובת מילוי הדוח או יוצרים קשרים עם רואה חשבון, עכשיו הגיע הזמן שתכירו את Qtax אשר מאפשרת לכם לבצע את התהליך באופן קל, מהיר ונגיש, מבלי לצאת מהבית.

ממלאים דוח שנתי מהבית – כל מה שצריך לדעת

הימים שבהם נדרשתם להגיש את הדוח לבד או באמצעות רואה חשבון תמו, כל זאת בזכות פלטפורמה מתקדמת אותה הקימה אחת מפירמות רואה החשבון המובילות בישראל. הפלטפורמה החדשנית הזו מבוססת על מערכת טכנולוגית המאפשרת לכם למלא את השאלון באופן עצמאי לצד מילוי של ההכנסות, כאשר מיד לאחר מכן ועם קבלת ייפוי הכוח מצדכם הצוות המקצועי של האתר יבחן את הדוח ויגיש אותו בשמכם, ללא התעסקות מיותרת ותוך שימת דגש על ביצוע בקרה ובדיקה של הדוח, לפני שליחתו. הגשת דו"חות מס שנתיים על ידי QTAX מהווה הזדמנות מעולה בעבורכם כשכירים בעלי הכנסה נוספת גבוהה לבצע את התהליך של הגשת הדוח בקלות ובעלות כספית נוחה, ובכך להצטרף למהפכה שהולכת וצוברת תאוצה.

המהפכה עליה אנו מדברים היא כמובן המהפכה הטכנולוגית שמצליחה לשנות באופן משמעותי את הקשיים הבירוקרטיים שמזוהים מאוד עם גופים גדולים כמו למשל מס הכנסה או ביטוח לאומי. כמי שרואה בקדמה הטכנולוגית הזדמנות, ניתנת כעת האפשרות בעבור שכירים בעלי הכנסה גבוהה לבצע את התהליך באמצעות מספר שלבים פשוטים, כאשר כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר, למלא את הפרטים ולאחר חתימה על ייפוי כוח להעביר את הדוח לבדיקה ובקרה, לאחריו הוא יישלח לרשויות המס במדינת ישראל, כמתחייב בחוק בעבור כל שכיר שמרוויח סכומי כסף גבוהים ממקורות הכנסה שונים, בהתאם לנקודות הזיכוי ועם אפשרות גם לקבלת החזר, בתום הגשה ובדיקה של הדוח על ידי פקידי השומה באזור המגורים שלכם.

 

 

חיסכון משמעותי בזמן ומאמץ

במקום למצוא את עצמכם מחפשים רואה חשבון מקצועי שיבצע את ההליך בשמכם או להתחיל ולמלא את הדוח, אפשר לנצל את הקדמה הדיגיטלית לטובת הגשה של דוח במועד וללא עיכובים מיותרים. הליווי האישי אותו אתם מקבלים דרך נציגי האתר כמו גם העובדה כי מי שמתפעל ומנהל את כל האופרציה הזו הוא משרד רואה חשבון מוביל בתחומו מניב לכם את הידיעה הברורה כי שילוב כוחות עם בעלי מקצוע מובילים בתחום המס היא קריטית לטובת ביצוע ההליך באופן מהיר, דיגיטלי וחסכוני גם בזמן אבל גם בכסף, בייחוד בעבור שכירים שמנהלים סדר יום עמוס מאוד.

לסיכום

השירות אותו ניתן לקבל דרך QTAX  מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם כשכירים לבצע את התהליך של הגשת הדוח לרשויות המס דרך פלטפורמה דיגיטלית, מאובטחת ומתקדמת שפותחה מתוך הבנה כי ציבור השכירים שמרוויחים סכומים גבוהים וצריכים  לדווח על כך צריכים לקבל את המענה, בייחוד על רקע העובדה כי כיום גם רשות המיסים מאפשרת לבצע הליכים שונים דרך הפלטפורמה הדיגיטלית. במקום למצוא את עצמכם עם משימה פתוחה שאתם מתקשים לסיים, זה הזמן להיכנס לאתר, למלא את הפרטים ולהשלים את מילוי הדוח על הצד הטוב ביותר.